15 Temmuz 2009 Çarşamba

Batuhan "The Wonderkid" ve Profesyonelliğe Giriş



Uzun bir başlık oldu lakin konunun geçmişi ile kıyasladığımda kısa bile kalır. Türkiyedeki garip profesyonellik anlayışında bir aşama mevcuttur ve buda boş mukaveleye imza atma aşamasıdır.

Efenim topçu bir kulübe ya girerken yada girdikten sonraki döneminde mutlaka boş mukaveleye imza atar ve gösterir ki "Ahanda ben bu boyutta bir x liyim". Son konu objemiz ise -ben obje diyim, fatih solmaz doğrusunu der- Batuhan adlı süper genç, süper yetenek insan evladı. Bu arkadaşımızda gerektirdiği üzere kendisini bilmem ne kadar sene beşiktaşa bağlayan sözleşmeye imza atmış lakin bu ara sıkıntılı imiş, hocasının kararına saygılı imiş ama oynamak da istediği bir kulübe gitmek istiyormuş. Menejeri kendisine gelen teklifler olduğundan felan da bahsetmeden duramamamış. -bu arada menejerimiz yine Ahmet Bulut.-

Eski zamanlarda anlardım, işler daha duygusaldı vs. lakin bu işin benim için miladı Tanju Çolak transferidir -ki işlerin artık tamamen para bazlı olmaya başlaması bu yay önü beleşçisi ile başlamıştır- ve o zamandan sonra artık bu boş mukavele olayını nasıl yedirmekteler topçuya çözemiyorum. Üstelik bir de menejerin varsa. Yahu senin bu menejerin ne diye var? Sana daha çok para kazandırmak ve hareket kabiliyetini artırmak için değil mi? Hiç mi görmezsin mubarek, Juan Figer abinin bizim azizden kan alışını? Yok ben ne desem olmayacak bu ahmet bulut olayını bir araştıracağım sevgili sporseverler. Kimdir, nedir?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder