23 Şubat 2010 Salı

Duyarlı Taraftar



Direkten konuya gireyim, "hoşlanmıyorum efenim" gerçekten haz etmiyorum. Toplum normallerinin medya güdümü ile bu kadar kolay dışsallaştırılmasından hoşlanmıyorum. Konu maç üzerinden olduğundan anlaşılmıştır, konumuz guiza.

Efenim bu adam geldiğinde de gol kralı apoletine rağmen heyecanlanmış değildim. Ben bir fener taraftarı olarak fenerbahçede bu tarz oyuncuları görerek heyecanlanan biri değilim. Bunlarla heyecanlanıyor olsam beşiktaşı, galatasarayı, trabzonu tutuyor olurdum. tutmuyorum neden? çünkü benim fenerim son 3 yıla kadar eşekten ziyade topçu transfer ederdi. Evet sorunlusunu yaşlısını bilmemnesini getirir idi ama topçu getirir idi. Sonra ne olduysa oldu beton adam aziz dağıttı ve başımıza bunlar gelmeye başladı. Herneyse konuya dönelim;

Efenim bu guiza semerlisi bu takıma koşsun, mücadele etsin, kaşlarını büksün diye alınmadı. Bu semerli kardeşimiz bu paraları sadece gol atması için alıyor kardeşlerim. Nedir bu duyarlı taraftar ayağı. vay yapılan hoş değil, vay guiza neler hissedermiş, vay yapılan ayıpmış, vay herşeyini ortaya koyuyormuş muş muş muş da... bana ne mubarek?

Yahu halı saha maçında bile arkadaşınız 2 karşı karşıya kaçırsın surat ekşitmiyormusunuz, haşlamıyormusunuz? bu nedir ya Rıdvan beyimiz başladı bu tezgaha bir baktım blog alemimiz aynen bu arkın içinde. Kızarım kardeşim, tv başında bağırıp çağırdım stadda olsam orda bağırıp çağırırdım, kenarda semih varsa semih diye bağırırdım yoksa kim varsa onun adını bağırırdım. Dua etsinler selçuk diye bağırmadı taraftar.

Duyarlı olmak ayrı iş yapmayan adamı eleştirmek ayrı. Adam işini yapmıyor ağalar. İşini yapmıyor! burda gene sadece eleştirilip parasını alıyor özel sektörde iş yapmayanı hakaretin peşi sıra kovarlar! Terbiyesizliğe bak ya ağlamaklı olmuk. ...... gözyaşlarına! -afedersiniz- yok zaten takım yenilmiş kızgınım, doktorun istatistikleri gelişmiyor, sinirleri oynuyor bu semerli yüzünden birde böyle duygusal duyarlı destek delirmemek elde deil efenim.

Hayır kızgınlığımdan da saçmalıyorum biraz kızmayasınız ama bi zahmet insanların doğal tepkilerinide anlayıverin yahu. o stadda bu guiza yüzünden gözleri yaşla dolan az adam bulunmuyor.

1 yorum:

  1. Güzel yazmışsın. Bu sezon içinde yazılarını okumak isterim.
    Segiler...

    YanıtlaSil